فرماندار اهواز: گرمای هوای تأثیری در نابودی کرونا ندارد...

فرماندار اهواز: گرمای هوای تأثیری در نابودی کرونا ندارد...

فرماندار اهواز: گرمای هوای تأثیری در نابودی کرونا ندارد...

خبرگزاری میزان- فرماندار اهواز با بیان اینکه پیگیر افتتاح آزمایشگاه های بیشتر تشخیص کرونا هستیم، گفت: از بین رفتن کرونا با گرمای هوا، نادرست بود چراکه هم اکنون دمای هوا در شهرهای این استان به ۴۵ رسیده اما تأثیری در کاهش روند ابتلاء به کرونا نداشته است.

جمال عالمی‌نیسی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه روزانه تعداد سه هزار تست کرونا در استان خوزستان گرفته می‌شود، بیان داشت: چنین رقمی در انجام تست‌های روزانه کرونا در کشور بی‌نظیر است و خوزستان اولین استان کشور در انجام تست‌های فراوان روزانه کرونا محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۱ بیمار حاد تنفسی بر اثر ابتلاء به کرونا در مراکز درمانی اهواز بستری هستند، تاکید کرد: نعداد دو هزار و ۸۳۶ بیمار از ابتدای اسفندماه سال گذشته تاکنون از بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز مرخص شده‌اند.

فرماندار اهواز با تاکید بر اینکه بیماری کرونا در استان خوزستان در حال مهار شدن است، عنوان کرد: در گذشته تبلیغات بسیاری می‌شد که با گرم شدن هوا کرونا از بین می‌رود اما این گمانه زنی‌ها درست نبود و هم اکنون خوزستان به دمای ۴۵ رسیده است و تاثیری در کاهش روند ابتلاء  به کرونا نداشته است.
عالمی نیسی با بیان اینکه وقتی بیماریابی تعداد تست کرونا افزایش می‌یابد، تعداد مبتلایان نیز افزایش پیدا می‌کند، گفت: در اهواز و دیگر شهرستان‌های خوزستان دنبال راه‌اندازی آزمایشگاه‌های بیشتری هستیم تا شناسایی افراد مبتلا به کرونا سریع‌تر انجام گیرد.
فرماندار اهواز گفت: تعداد تست‌های روزانه کرونا در این شهرستان درحال افزایش اما تعداد مبتلایان روبه‌کاهش است؛ که این امر قطعاً روند مطلوبی را نوید می‌دهد.

مقالات